Friday, November 26, 2010

DR. SAIFUL AZAM ISKANDAR

Last week jalan2 dengan hubby n Azam dekat Alamanda. Dan tiba2 terhenti dekat satu bahagian yang mana amat menarik minat kaum2 ibu ni... Aku pun sama2 tertarik mendekati tempat tersebut... WOW!!! Contest utk baby 2 tahun ke bawah!!! Apa lagi punya lah excitednya aku masa tu sebab dah lama sebenarnya teringin nak tangkap gambar Azam dekat studio... Mula2 tu malas pulak sebab ramai sangat orang, So pusing2, jalan2 dulu pastu patah jugak balik kat situ... Dan inilah hasilnya... 


Eh, sangkut pulak stethoscope ni
Dr kena senyum selalu   ^__^
Ada gaya model tak?
Dr. Saiful Azam Iskandar (18 bulan)


P/S : Semoga Azam menjadi insan yang diredhai dan diberkati Allah di dunia dan akhirat... InsyaAllah

No comments:

Post a Comment