Sunday, December 19, 2010

Lesu, tanda-tanda Lemah Hati

Hmm.. Lately ni memang rasa mcm berat badan dah naik, agak penat, cepat marah, selalu sakit kepala, rasa tak cukup tido (walaupun tido 8jam sehari). Hmm terdetik difikiran... "ish takkan monopaus pulak!!!" Hehehe sampai mcm tu aku pikir. Bila aku mula buat research, barulah aku tahu salah satu kebarangkaliannya adalah simptom2 "Lemah Hati" Someone introduce aku pada satu produk nama Niu Zhang Zhi (produk dari Taiwan).



Mula2 tu memang rasa tak yakin nak cuba. Tapi setelah mendapat penerangan dan berjumpa sendiri dengan pengguna yang telah menggunakannya, aku pun memberanikan diri utk mencuba. Lagipun, taklah mahal sangat. Selepas SEMINGGU, aku mula merasa segar dan bertenaga waktu pagi, kurang rasa letih atau mengantuk pada selepas makan atau waktu tengah hari, kulit pun lebih sekata dan jerawat juga berkurangan. Masalah pelawasan juga hilang serta merta.

Jadi pada kawan2 pembaca yang rasa nak mencuba boleh menghubungi aku untuk maklumat lanjut kerana yakin dengan keberkesanannya. Boleh juga lawati blog 
P/S : Tidak memudaratkan kerana bahan-bahannya adalah berdasarkan vegetarian.Tak salah mencuba untuk kebaikan ^__^

No comments:

Post a Comment