Thursday, January 13, 2011

Confuse

SubahanAllah.... Hmm Apa yang dah terjadi ni... Hati meloncat2 kegembiraan tapi terselit kerisauan... Apa yang perlu aku buat??? Berdoa dan berserah pada yang Maha Esa....

Alhamdulillah, pencarian pekerjaan ku kali ini dimudahi oleh yang Esa. Office lama menawarkan kerja bersama mereka semula dan insyaAllah bulan Febuari ni dah boleh start. Namun aku risau dan bimbang untuk melepaskan tanggungjawabku sebagai seorang suri rumah, terutama sebagai seorang ibu sepenuh masa kepada permata hati ku Saiful Azam Iskandar.

Apa yang aku boleh lakukan sekarang adalah berdoa agar semua urusan dipermudahkan dan perlahan-lahan melakukan perubahan. Aku YAKIN aku BOLEH!!! Dan aku tahu AZAM juga BOLEH!!!

P/S : Saiful Azam Iskandar, Kesayangan ibu  ^__^~~~ xoxo

No comments:

Post a Comment