Tuesday, January 25, 2011

I just Can't SLEPP!!!


Aduhai... Kenapa la mata ni tak nak tido lena. Terjaga jam 4pagi sampai sekarang tak boleh nak tido semula. Mungkin terlalu banyak yang aku pikirkan. Dan terlalu banyak kerisauan... So aku saja nak tulis entry ni untuk mengisi masa dan meluahkan rasa di blog agar fikiran ku sedikit tenang.

Malam tadi Azam tak berapa lena tidur. Mengigau sampai nangis-nangis. Mungkin teringat peristiwa siang tadi....

Bila memikirkan masalah... semua orang ada masalah.! Cuma yang membezakan kita adalah bagaimana kita menanganinya. Aku seorang yang suka berfikir (tapi kalo dah terlalu banyak pikir, Ha... macam ni la jadinya!). Entahla kadang-kadang aku cuba jugak nak laluinya saja tanpa berfikir panjang. Tapi mula la kerisauan itu datang....

Hari ni hari kedua akan hantar Si Kecilku Azam ke Taska. Aku harap sangat Azam dapat membiasakan diri berjauhan dariku. Aku tahu pasti dia terasa rindu dan kehilangan bila aku tiada bersama disisinya. Kerana aku lah tempat dia bermain, makan, minum, tido dan boleh dikatakan aku bersama dia 24/7. Aku tak putus-putus berdoa agar Allah permudahkan untuk si manja ku ini.

Jam sekarang menunjukkan 6.30 pagi. Dan aku harus bersiap2 untuk menghantar Azam dan ke pejabat atas sedikit urusan.
"Azam sabar ye... Ibu pergi sekejap aje. Nanti ibu dah abis kerja, ibu ambil azam kat taska k... Love u sayang..."

P/S : Kuatkanlah semangatku... Kuatkan juga semangat Si Kecilku... ^__^~~~

No comments:

Post a Comment