Wednesday, June 22, 2011

Selamat Hari Bapa

Agak lambat menulis entry hari bapa. Seperti biasa Hari Bapa disambut setiap Ahad minggu kedua bulan June. Aku juga tak ketinggalan menyambutnya dengan meraikan suamiku sebagai bapa dan juga mengucapkan Selamat hari bapa kepada Abah yang memang selalu memanjakan aku sejak dari kecil lagi. 


Abah N' Si Kecil Azam
"Abah" insan yang paling banyak menghabiskan masa bersamaku. Mana tidaknya dari kecil hingga habis SPM, abah la yang selalu menghantar aku ke sekolah. Walaupun ramai yang kata aku anak manja, aku tak kisah!!! Aku bangga kerana abah adalah abahku... Terima kasih abah diatas kasih sayang, pengorabanan dan keperihatinan mu terhadap anak-anakmu.

Untuk suamiku juga, ingin aku sampaikan penghargaan kerana menjadi ayah kepada ank kecil kami. Walaupun pada mulanya kekok menjalani tanggujawab sebagai ibu bapa, namuk kami sama-sama mempelajari sesuatu yang baru setiap hari dan kini alhamdulillah, kemahiran itu semakin bertambah dan semakin serasi.

Azam yang memang manja dengan ayahnya, sejak kecil mula memanggil ayah dari ibu (sampai ibu majuk2 dengan ayah tau). Hehehe Berbanggalah anakku kerana kau mempunya ayah sebagai ayahmu :)

Selamat Hari Bapa pada semua bapa2 didunia...

P/S : You're all my heroes ^__^

No comments:

Post a Comment