Monday, October 10, 2011

Farewell My Twins...

Sekelip mata saja kalian telah tiada. Rasanya baru seketika dikhabarkan dengan berita gembira bahawa ibu mengandungkan kalian. Ya benar, ibu kehilangan kalian. It's a TWINS!!! Walau sesekali ibu menangis, ibu dan ayah redha dan telah bersedia dengan apa yang terjadi.
 
Jam 2 pagi perut terasa memulas sgt. Tetiba rasa air kekutuban pecah. Mama advise makan panadol untuk tahan sakit. Jam 3.30 pagi, baru ibu nak terlena, Azam pulak menangis sayu. Tak pernah Azam menangis macam tu. Ayah pujuk Azam tapi masih lagi menangis, tak tahu kenapa? Mungkin azam tahu akan kehilangan adik-adiknya. Tiba2 semuanya terjadi. Ibu turun darah dan terus kehilangan kalian. Ibu dan ayah bersihkan kalian dan pagi ini di hospital semuanya berjalan lancar... semoga kalian gembira di sana... :)
 
P/S :  Allah menyebut di dalam firmanNya, "Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.", surah Al-Baqarah ayat 216.

No comments:

Post a Comment