Wednesday, October 26, 2011

Pameran Seni Kasih Ibu

Hari ni baru dapat luangkan sedikit masa untuk transfer gambar2 dari handphone ke dalam laptop. Maklum la, henpon tak berapa nak canggihkan... so malas la nak transfer gambar. Hehehe (alasan je tu).

Sambil2 surf gambar2 yang dah transfer, ternampak folder pameran kasih ibu dekat balai seni yang memang tak rancang pun nak pergi sekitar May or June (tak berapa nak ingat dah). Masa tu aku ke PUSRAWI untuk checkup kesihatan and sambil tunggu masa appoinment yang kebetulan 2 jam lagi so, ronda2 dengan En Hubby dan ternampak iklan pameran ni. 


So we decide la pergi tgk and menarik jugak. Simple but yet MEANINGFULL!!! Tapi tak dapat la nak snap gambar banyak2 n lebih jelas kan sebab hanya snap guna henpon je untuk kenang-kenangan...


















P/S : Hopefully dapat melihat banyak lagi hasil2 seni yang menarik ^__^

2 comments: