Sunday, October 9, 2011

Please Pray for Me and My Baby - II

Pagi ni darah rurun lagi. Agak banyak sedikit berbanding hari jumaat. So dapatkan pandangan mama and juga rakan2 yang pernah mengalaminya. Cuba tenangkan fikiran dan tanamkan dalam diri bahawa aku perlu terima segala kemungkinan. Pagi ni akan terus bersiap ke hospital semula.

Tipulah kalau aku kata aku tak sedih! Memang bila berbual dengan parents and rakan2 aku cuba tahan diri dari menangis kerana aku tak mahu mereka juga risau. Depan En Hubby pun aku cuba tahan dan buat macam biasa. Namun malam tadi, kerisauan itu memang membelenggu diri dan aku perlu luahkannya agar hati ku sedikit tenang. Air mata mengalir juga bila aku berbicara dengan hubby ttg kemungkinan yang perlu kami hadapi. 

Aku tahu hubby juga sedih namun dia cekalkan dirinya untuk aku! Sayang sayang abg... Aku tahu hubby memang inginkan sangat anak yang kedua ini. Dialah yang paling gembira semasa aku dapat keputusan aku hamil. Namun apa yang bakal berlaku dan apa saja ketentuan dari Allah, aku yakin ia adalah yang terbaik buat ku. 

P/S : Semuanya adalah pinjaman dariMu Ya-Allah... dan aku bersyukur kerana Engkau telah memberi aku kesempatan menikmatinya...

No comments:

Post a Comment