Saturday, December 3, 2011

Delicious Food!

Tiba-tiba je aku tering nak makan nasi beriyani la... Adoi... Hehehe terus la ke Hassan's Sidewalk Cafe. Persekitarannya agak selesa dan cafenya juga luas.

Nice Sign

Muka ceria masa mula2 sampai dan duk tunjuk kat label halal

Lauk pauknya tak payah cerita la kan. Memang superb!!! Macam-macam pilihan lauk. Nasi berianinya juga terdapat dalam 2 pilihan sama ada briyani ayam atau briyani daging. Aku pilih nasi briyani daging dan tambah dengan lauk pauk sampingan. Aca timun itu sgt2 sedap OK.

My Choices: Nasi Briyani Daging (dalam nasi ada seketul daging yang besar)

Ayam madu berkuah

Sotong goreng tepung

Ditambah pula dengan air fav aku Teh O Ais Laici... Memang BEST! Azam pulak aku pun tak tahu la.. Macam biasa everytime pergi kedai nasi briyani atau kedai mamak, mesti dapat gula-gula atau coklat dr tokei kedai dan pekerja2 nya. Musykil jugak.. Tapi aku tak pernah la bagi dia makan pun gula2 tu sebab takut gigi rosak dan takut dia akan terlebih hyperaktif...

Teh O' Ais Laici

So Happy dapat Coklat... No No No... Tak boleh makan ye...

So next time boleh la datang lagi ke sini sebab aku rasa servicenya agak bagus, cepat dan pekerjanya semua ramah2.

Saya bagi 8.5/10 markah ^__^

P/S : Mulakan makan dengan BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM   ^__^

2 comments:

  1. alaa sedapnye....teh o ais laici sgt mengujakan...(--)'

    ReplyDelete
  2. hehehe tapi tak boleh minum bnyk2 ye syikin... manisss... :)

    ReplyDelete