Sunday, July 15, 2012

Karipap Sardin a.k.a Karipap Kasih Sayang

Alhamdulillah, weekend ni dapat juga mengasah skill membuat karipap. Cuma kali ni di panggil "karipap kasih sayang" sebab di buat bersama oleh aku dan Mr.H... hehehe


Aku sediakan bahan2 dan Mr H tolong uli (since aku mmg takde kudrat nak menguli doh tu). After dah diuli dan dileperkan menjadi bulat, aku masukkan inti dan kelim. Mula2 risau jugak takut tak menjadi tapi alhamdulillah, belum sempat nak tangkap hasil akhir (lepas dah digoreng) dah habis dimakan semuanya.

Juga boleh baca : Oh Karipap

P/S : Dulu mama selalu kata " Memang seronok memasak kalo ada yang suka makan..." So sekarang aku makin faham dengan kata2 mama itu...

2 comments:

  1. sedapnya selalu kite buat karipap kentang nak cuba lah buat banyak2 stok bulan puasa masuk dalam freezer karipap sardin ni

    ReplyDelete
  2. aja, karipap sardin senang sangat2 hehehe n tahan lama juga... try la pasti menjadi..

    ReplyDelete