Saturday, September 22, 2012

Dadih Nata DeCoCo

Last2 buat sendiri dadih ni sebab lepas makan dadih yang di buat oleh opis mate rasa teringin2 je... Hehehe

Sebelum ni mmg selalu buat dadih tapi tak pernah terfikir pun nak letak nata decoco tu. Bila dah rasa mmg sedap sekali. Tu yang try jugak buat tu... 


Dadih Laici bersama Nata De CoCo
Tapi tak jumpa yang perisa mangga, so buat perisa laici je la. Rasa pun boleh tahan la (cuma aku kurangkan manis).

Bahan2:

Satu pek segera dadih
Gula 100g (ikut kemanisan masing2 la ye)
Air 3000ml
Susu Cair 1 tin
Nata DeCoco


P/S : Thanks to my opismate (Ms Vin) for the simple resepi ^__^

2 comments:

  1. ermm sedapnya rasa ngilu2 teringin nak gigit nata de coco tu imma..hehee

    ReplyDelete
  2. hehehe mmg best dapat kunyah nata decoco tu aja... makan sejuk2 mmg tak terkata... hehehe jgn sampai batuk sudah...

    ReplyDelete